Veelgestelde vragen

Voor particulieren

Moet ik mij registreren om een vakman te kunnen contacteren of offertes aan te vragen?

Neen, enkel de bedrijven die een bedrijfspagina wensen op Adviz.be dienen zich te registreren. Als bezoeker kunt u onmiddellijk offerteaanvragen invullen en versturen zonder te registreren.

Hoe kan ik meerdere offertes van vakmannen ontvangen en vergelijken?

Onderaan elk contactformulier kunt u aangeven hoeveel offertes u wilt ontvangen. Uw aanvraag wordt doorgestuurd naar de firma van uw keuze en naar het gewenste aantal andere vakmannen die ook in aanmerking komen.

Ik wil een offerte aanvragen bij een vakman maar er is geen contactformulier.

Indien er geen contactformulier is wil dit zeggen dat het bedrijf geen e-mailadres heeft opgegeven. Mogelijk kunt u deze firma alleen telefonisch bereiken.

Waarvoor dient het tabblad "reacties" op de bedijfspagina's?

Op deze plaats kunt u uw ervaringen met de betreffende firma delen. Opgelet: deze plaats is niet bedoeld om contact op te nemen met de vakmannen. Dit doet u via het contactformulier onderaan de pagina of telefonisch.

Voor vakmannen

Wat zijn de voordelen van een opname op adviz.be?

Op adviz.be vinden bezoekers de vakmannen uit hun buurt. Alle Belgische vakmannen kunnen gratis gebruik maken van een voor de zoekmachines geoptimaliseerde pagina waardoor ze makkelijker gevonden worden op het internet.

Hoe kan ik mijn bedrijf laten opnemen op adviz.be?

U kunt uw bedrijf gratis toevoegen via het formulier dat u hier vindt. Na uw registratie kan u zelf informatie over uw bedrijf en uw expertises publiceren. Om meer reactie van potentiële klanten te krijgen, publiceert u best een uitgebreide en duidelijke omschrijving van uw diensten.

Hoe kan ik de gegevens van mijn firma wijzigen of verwijderen?

Als uw bedrijf op adviz.be opgenomen is wil dit zeggen dat u (of een collega) een login en paswoord ontvangen heeft. Log in via deze link om uw gegevens aan te passen.

Waarom ontvang ik berichten via het contactfomulier niet onmiddellijk?

Alle legitieme offerteaanvragen, sollicitaties of andere berichten/vragen worden zonder uitzondering kosteloos naar u doorgestuurd. Om ongewenste mail te vermijden worden alle aanvragen eerst gescreend. Hierdoor is het mogelijk dat ingezonden verzoeken u pas tot 48 uur later bereiken.

" Op welke site(s) verschijnt mijn bedrijfsinformatie?

Wanneer u via Adviz.be registreert, kan u zelf kiezen op welke dochtersites uw bedrijfsinformatie geplaatst wordt. Deze sites zijn allen bereikbaar via het keuzemenu op Adviz.be.

Is het mogelijk om mijn bedrijf extra zichtbaarheid te geven op adviz.be?

Voor informatie over de advertentiemogelijkheden en –tarieven, neemt u best contact op via het contactformulier.

Ontwikkeld door Adglomera